RODO
Zadzwoń lub napisz do nas, z chęcią porozmawiamy.
W dniu 25 maja 2018 r. weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO).Jako Administrator danych osobowych dokładamy wszelkich starań aby przetwarzać i w profesjonalny sposób zabezpieczać powierzone nam w dokumenty i dane osobowe. W związku z obowiązkiem wynikającym z RODO chcemy Państwu przekazać poniższe, wymagane przepisami prawa informacje:
- Kto jest Administratorem Danych? Administratorem danych osobowych jest firma TATRA ENERGY S. C z siedzibą w 34-400 Nowy Targ , Gronków 217
- Jak się z nami skontaktować? We wszystkich kwestiach związanych z ochroną Państwa danych osobowych uprzejmie prosimy o przesłanie korespondencji na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- W jakich celach są przetwarzane Pani/Pana dane osobowe oraz jaka jest podstawa prawna przetwarzania?
- Dane osobowe przetwarzane przez Administratora przetwarzane są w następujących celach i na następującej podstawie:
- realizacja zobowiązań wynikających z Umów na podstawie Umów o przetwarzaniu danych osobowych zawartych z kontrahentami i w oparciu o Art. 6 ust. 1 pkt. b) i f) RODO. Uzasadnionym interesem Administratora jest w tym przypadku świadczenie usług na rzecz kontrahentów w oparciu o powierzone zgodnie z prawem procedury i zbiory danych;
- nawiązanie kontaktu w oparciu o dane uzyskane w związku z codzienną wymianą informacji biznesowej na podstawie Art. 6 ust. f) RODO. Uzasadnionym interesem Administratora jest konieczność zapewnienia komunikacji w procesie realizacji usług;
- rekrutacja i prowadzenie spraw pracowniczych w oparciu o zgodę na przetwarzanie danych osobowych Art. 6 ust. a) RODO
- Kto jest odbiorcą Pani/Pana danych osobowych. Odbiorcą danych osobowych jest Administrator oraz podmioty przetwarzające Pani/Pana dane osobowe, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu wykonania usług na zlecenie Administratora. Są to firmy realizujące profesjonalne zadania m. in. w obszarze finansów oraz IT, działające na podstawie Umów o przetwarzanie danych osobowych pod nadzorem Administratora.
- Czy przekazujemy dane osobowe do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej? Administrator nie przekazuje danych osobowych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
- Okres przechowywania danych. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania oraz ewentualnego ustalenia i obrony roszczeń.
- Prawo do informacji, wycofania zgody i żądania zaprzestania przetwarzania. Każda osoba ma prawo do żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. W dowolnym momencie możecie Państwo zażądać szczegółowych informacji o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych, wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zażądać zaprzestania przetwarzania oraz usunięcia danych osobowych kontaktując się z nami w sposób o którym mowa w pkt. 2. Wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Zgłaszanie skarg do organu nadzorczego. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Państwu prawo zgłoszenia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych: http://www.uodo.gov.pl
- Dobrowolne podanie danych osobowych Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest zawsze dobrowolna. Brak zgody na przetwarzanie danych osobowych może utrudnić lub uniemożliwić zawarcie umowy lub realizację zobowiązań umownych w zakresie w jakim niezbędne jest przetwarzanie danych osobowych (np. skuteczna rejestracja zgłoszenia, kontakt telefoniczny, etc.).
- Zautomatyzowanie podejmowanie decyzji, profilowanie. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany. Administrator nie stosuje profilowania.